אושר ארגוני הוא לא משהו מוכן. הוא מגיע משיתוף הפעולה של העובדים

עובדים מרוצים יוצרים לקוחות מרוצים image
הכותרת הזו מדגישה את הרעיון שאושר הוא משהו שאנחנו יוצרים לעצמנו, ושהוא לא משהו שניתן לנו. בהקשר של מקום העבודה, זה אומר שארגונים ומנהיגים יכולים ליצור סביבת עבודה ותרבות חיובית המקדמת אושר ורווחה, אבל בסופו של דבר זה תלוי בעובדים שיעשו מעשה וייצרו את האושר שלהם בתוך הסביבה הזו.

מדידת רווחה וחווית עובד, תהיה מתוחכמת יותר, תוך שימוש בסקרים, כלי משוב וטכנולוגיה כדי להעריך את האפקטיביות של יוזמות בריאות ולהנחות שיפורים.

המרכז הבינלאומי לכנסים ריכז לקראת הכנס את הנושאים החמים שיקבלו התייחסות בכנס ומביא כעת את תמציתם.


בעקבות מלחמת "חרבות הברזל" והשלכותיה, תהיה התמקדות מוגברת בבריאות הנפש ובאינטליגנציה רגשית במקום העבודה. ארגונים ישלבו באופן פעיל משאבים לתמיכה בבריאות הנפש, תוך ניצול אינטליגנציה רגשית כדי לטפח סביבות עבודה אמפטיות ומבינות. שינוי זה צפוי לשפר את הדינמיקה של הצוות ולהפחית את הלחץ באופן משמעותי.

קיימות ואחריות חברתית תאגידית (CSR) ימלאו תפקיד קריטי בשביעות רצון העובדים. עובדים יחפשו יותר ויותר התאמה בין הערכים שלהם לבין המדיניות האתית והסביבתית של הארגון שלהם, וימצאו מטרה והגשמה רבה יותר במקומות עבודה המפגינים מחויבות לעקרונות אלה.

האבולוציה של דגמי העבודה תמשיך לקראת הסדרים היברידיים וגמישים. גמישות זו, האיזון בין עבודה מרחוק למשרד, תשפר את האיזון בין העבודה לחיים, תוביל לשביעות רצון ותפוקה גבוהים יותר של העובדים. במקביל, תכניות בריאות מונעות נתונים יותאמו לצרכי כוח אדם ספציפיים, ישפרו את שביעות הרצון הכללית ויפחיתו שחיקה.

הכנס ייערך ביום ב' - 26/02/2024
מרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב
ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומיועדת לבעלי תפקיד רלוונטיים

תוכנית וסדר יום
סגל המרצים

המנהלים הטובים ביותר הם אלה שיכולים ליצור סביבת עבודה שבה כולם מרגישים מוערכים ו
יהיה דגש משמעותי על יצירת תרבות עבודה מכילה ומגוונת. ארגונים ישקיעו ביוזמות והדרכה של DEI, ויבטיחו שכל העובדים ירגישו מוערכים ומכובדים. בנוסף, העצמת עובדים באמצעות אוטונומיה ומבני ניהול מבוזרים תגביר את המעורבות והחדשנות.

סגנונות מנהיגות יתפתחו להיות אמפתיים ותומכים יותר, תוך הכרה בהשפעה המהותית של מנהיגות על רווחת העובדים. הזדמנויות למידה ופיתוח מתמשכות יהיו מרכזיות בחוויית העובד, לשמור על מעורבות העובדים ולסייע בהתקדמות הקריירה.

כנס אושר ארגוני וחווית עובד, הינו חלק מוועידת ישראל למשאבי אנוש HR2024, הכוללת 5 מסלולי תוכן מרכזיים וכן ביקור בתערוכה ססגונית ומרתקת להצעות ולרעיונות לפיתוח אושר ארגוני ובכלל זה שירותים ומפגשים עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש.


שריינו עכשיו (חינם) את מקומכם בוועידה
הירשמו עכשיו - למסלול המועדף עלכם

בואו לוועידה ותגלו איך מנהלי משאבי אנוש מנצלים את המהפכה הטכנולוגית כדי להפוך את סביבת העבודה ליעילה, אנושית ומספקת יותר. בואו לשמוע על הטרנדים האחרונים בתחום מרתק זה!