כנס רווחה וחווית עובד - 26/2/2024

08:30
קליטה, רישום וכיבוד בוקר מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - דלפק הקבלה
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - דלפק הקבלה

מנחה הוועידה: אמיר זמורה, יועץ תקשורת, מומחה להתמודדות וניהול משברים ארגוניים


09:30
בריאות הנפש כנכס אסטרטגי: איך בונים תרבות ארגונית חסינה ותומכת בזמנים של אי ודאות
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A2

ההרצאה תתמקד בחשיבות בריאות הנפש כנכס אסטרטגי בארגון, ובדרכים שבהן מנהלים יכולים לבנות תרבות תומכת ומחזקת עבור העובדים בתקופות של לחץ ושינויים תכופים.

ד"ר רוני ברגר, הוא מומחה בינלאומי להתמודדות עם טראומה ומצבי לחץ, יסקור מודלים וכלים מעשיים לזיהוי מוקדם של מצוקה נפשית, התערבויות מותאמות אישית וקבוצתית, ויצירת סביבת עבודה המעודדת פתיחות ותמיכה הדדית.

מרצה: ד"ר רוני ברגר הוא פסיכולוג קליני בכיר ומרצה באוניברסיטת תל-אביב בעל שם עולמי בהתמודדות עם מצבי דחק וטראומה ואחד ממקימי העמותה הבינלאומית של פסיכולוגים ללא גבולות המטפלת בנפגעי מלחמה, טרור ואסונות טבע.
ד"ר רוני ברגר, פיתח ערכות חוסן להתמודדות עם מצבי טראומה שתורגמו ל-18 שפות ויושמו בחלק ניכר מאירועי האסון הגדולים בעולם ועבד עם חברות בינלאומיות בארץ ובעולם

10:15
חדשנות במשאבי אנוש: סקירת טרנדים ופתרונות בתערוכת HR2024
מיקום: אקספו תל אביב, ביתן 10 אולם המליאה

הצטרפו אלינו לסיור בתערוכת הספקים המובילה בתחום משאבי אנוש ורווחה ארגונית. בתערוכה תחשפו למגוון רחב של פתרונות וטכנולוגיות חדשניות, נלמד על הטרנדים האחרונים בתחום ונבין כיצד הם משפיעים על עתיד חוויית העובד. בואו להתרשם מהחידושים בגיוס ושימור עובדים, למידה ארגונית, רווחה נפשית ועוד - הכל במקום אחד.

10:30
כלי ה-AI שכל אשת/איש משאבי אנוש צריכים להכיר
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A2

בעידן שבו AI ואוטומציה משנים את עולם העבודה, הבריאות והקשרים האנושיים - מהן ההשלכות על אושרנו ורווחתנו?

בהרצאתו יבחן אייל מרקוס, מומחה ליישומים מעשיים של AI בתעשייה ובחברה, את ההיבטים החיוביים של מהפכת ה-AI: איך היא יכולה לשחרר אותנו ממטלות מאתגרות, לאפשר יותר זמן פנוי, לצמצם טעויות אנוש ולשפר שירותים רפואיים וסביבתיים.

נלמד גם על האתגרים וכיצד ניתן להתכונן ולהסתגל כדי למקסם את ההזדמנויות הטמונות בעידן הטכנולוגי המתקדם הזה.

מרצה: אייל מרקוס, איש שיווק ותקשורת. VP Marketing בחברת סטארטאפ, יזם ועיתונאי לשעבר. חוקר בשנים האחרונות את תחום ה-AI והשפעותיו על אנשים, עובדים וארגונים

11:00
המשך הביקור בתערוכת הספקים
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם פואייה/אולם התערוכה

תערוכת הספקים יוצרת לכם הזדמנות מצוינת לחקור אלפי מוצרים ושירותים ממאות ספקים - החל ממובילי שוק מבוססים ומותגים מובילים ועד לסטארט-אפים חדשניים למתן פתרונות למשאבי האנוש ולפיתוח האושר הארגוני. הכל תחת קורת גג אחת!

אין דרך טובה יותר לקבל החלטות כשאתם חוקרים ומשווים מוצרים ושירותים זה לצד זה עם תשובות בזמן אמת ונהנים ממגוון עצום של הצעות ומחירים.

11:30
אושר בעבודה = פרודוקטיביות מוגברת: כיצד ליצור סביבת עבודה חיובית המשפרת ביצועים
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A2

בסדנה המעשית הזו נחשף למחקרים עדכניים על הקשר בין אושר ופרודוקטיביות בעבודה. נלמד כיצד ליישם כלים פשוטים לשיפור האווירה והתקשורת ויצירת יחסים חיוביים שיובילו לעלייה במוטיבציה, ביצירתיות ובביצועים.

הסדנה תועבר על ידי ד"ר שלהבית-שמחה, מומחית בינלאומית לפסיכולוגיה חיובית ומייסדת פסטיבל POSIFEST להנגשת כלים פסיכו-חינוכיים. זוכת פרסים על עבודתה לקידום בריאות נפשית בארגונים.

מרצה: ד״ר שלהבית-שמחה, מומחית בינלאומית למינוף והנגשת כלים פסיכו-חינוכיים. בעבודתה עם ממשלות וארגונים ציבוריים היא יועצת ויוצרת כלים במיקוד על העצמת הפרט ונתינת כלים בין אישיים, והפיכת משאבים בתחום בריאות הנפש לנגישים יותר לציבור הרחב.

שלהבית היא גם המייסדת בעלת החזון של פסטיבל פורץ דרך למינוף פסיכולוגיה חיובית בו השתתפו עד היום מעל 100,000 איש פסטיבל POSIFEST והיא זוכת פרסים יוקרתיים כגון פרס הוולקאם טראסט הבריטי לחדשנות הנגשת מידע, פרס השנה לעשייה ציבורית מאוניברסיטת הארוורד, ועוד רבים

12:00
מפגשי נטוורקינג והמשך הסיור בתערוכת הספקים
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם פואייה/אולם התערוכה

תערוכת הספקים יוצרת לכם הזדמנות מצוינת לחקור אלפי מוצרים ושירותים ממאות ספקים - החל ממובילי שוק מבוססים ומותגים מובילים ועד לסטארט-אפים חדשניים למתן פתרונות למשאבי האנוש ולפיתוח האושר הארגוני. הכל תחת קורת גג אחת!

אין דרך טובה יותר לקבל החלטות כשאתם חוקרים ומשווים מוצרים ושירותים זה לצד זה עם תשובות בזמן אמת ונהנים ממגוון עצום של הצעות ומחירים.

12:30
צמיחה ממשברים באמצעות פסיכולוגיה חיובית
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10- אולם A2

בעתות משבר אנו נדרשים להוביל בצורה חיובית - לחבק ולחזק מחד, ולהמשיך קדימה מאידך. בהרצאה זו תציג ד"ר דינה ניר את המיינדסט של הפסיכולוגיה החיובית בניהול, וסדרת כלים מבוססי מחקר שניתן ליישם בארגון כדי לעבור מספירלה שלילית לחיובית ולסחוף אחרים איתנו.

ד"ר ניר היא יועצת ארגונית בכירה, חוקרת ומרצה לפסיכולוגיה חיובית, משא ומתן וקבלת החלטות. היא פיתחה תיאוריה ושיטה יישומית לניהול קונפליקטים וקבלת החלטות, ושיטת ראיון מקדם לפיתוח יחסי מנהל-עובד.

ההרצאה תתמקד בכלים מעשיים ליישום הפסיכולוגיה החיובית בארגון, על מנת להוביל את הארגון מספירלה שלילית לחיובית בעתות משבר.

מרצה: ד"ר דינה ניר, יועצת ארגונית בכירה, חוקרת ומרצה בתחומים של פסיכולוגיה חיובית, משא-ומתן וקבלת החלטות, ומנחת סדנאות לפיתוח ארגוני ואישי בחברות ישראליות וגלובליות מובילות.

ד"ר דינה ניר היא ראש ה- Executive MBA בקריה האקדמית אונו מרצה למשא-ומתן ביזמות, ופסיכולוגיה חיובית ביעוץ ארגוני באוניברסיטת רייכמן

13:00
הדיון המרכזי: חווית עובד ניווט בין שגרה לחירום
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10- אולם A2

המעברים בין מצבי חירום לשגרה מאתגרים מאוד את חווית העובדים ודורשים יכולת הסתגלות גבוהה של הארגון. בפאנל זה נבחן את האתגרים והפתרונות בניווט בין מצבים אלו, בהובלת אבישי אחימאיר, מנהל חוויית עובדים בהראל, ורינה כהן, מנהלת חוויית עובד ורווחה ב-Red Hat.

הדיון יתמקד באסטרטגיות לשמירה על רצף חווייתי לעובדים, תוך התאמה למציאות המשתנה וחיזוק הערכים הארגוניים. נבחן גם כיצד ניתן לפתח חוסן ארגוני בפני משברים עתידיים.

מנחה הפאנל: אבישי אחימאיר- מנהל חוויית עובד, הראל ביטוח ופיננסים
חברת הפאנל: רינה כהן- מנהלת חווית עובד ורווחה, Red Hat

13:45
הפסקת צהריים והמשך הסיור בתערוכת הספקים
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם פואייה/אולם התערוכה
14:00
מבעד לעדשה: כשהמציאות משתנה בשידור חי
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A2

ב-7 באוקטובר השתנתה המציאות ברגע אחד עבור חן זנדר, כתבת חדשות 13. בדרכה לסקר את המלחמה בדרום, קיבלה את הידיעה המרה על מות אחותה שם.

בהרצאה מרגשת, חן זנדר משתפת במורכבות שבלסקר מקרוב אירוע לאומי טראומתי תוך היותה במרכזו האישי. היא מתארת את ההחלטות הבלתי אפשריות, הכאב האישי המשולב באבל הלאומי, והבחירה האמיצה לחזור לשטח כחלק מההתמודדות.

זו הזדמנות לשמוע סיפור מעורר השראה על אומץ לב, חוסן נפשי ויכולת למצוא אור בימים קשים.

מרצה: חן זנדר- עיתונאית, מגישה ישראלית וכתבת תחבורה בחדשות 13

14:25
סגנון אישי: כיצד האופנה מבטאת את מי שאנחנו
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A2

האם הבגדים שאנו לובשים משקפים את אישיותנו? האם אפשר לשנות את המציאות דרך האופן שבו אנו מתלבשים? בהרצאה מרתקת ומלאת הומור, לאון שניידרובסקי, סטייליסט וכוכב רשת, יחשוף איך האופנה יכולה לבטא את מי שאנחנו באמת - ואולי אפילו לעזור לנו לצאת קצת מ"הארון"...

זוהי הזדמנות להתבונן בעצמנו מזווית חדשה ומרעננת, דרך המראה של האופנה. נזמין אתכם למסע אישי ומשעשע אל תוך ארון הבגדים שלכם!

מרצה: לאון שניידרובסקי, סטייליסט, פיינליסט העונה הראשונה של האח הגדול, בלוגר, יוטיובר, מנחה סדנאות סטייל ואופנה, מגיש תוכניות , בעלים ומייסד של סוכנות טאלנטים המייצגת כוכבי רשת

15:00
צחוק טוב לנשמה: מרתון סטנדאפ מרענן לסיום הכנס
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A3

לאחר יום כנס עמוס וגדוש בתוכן מקצועי, הגיע הזמן להרפות ולהתרווח עם מופע סטנדאפ מרענן ומצחיק!
נסיים את הכנס במרתון סטנדאפ קליל וקורע מצחוק מבית פורטל סטנדאפיסט בהשתתפות מיטב הסטנדאפיסטים. המופע המגבש ומחמם הלב יעלה את מצב הרוח וישלח את המשתתפים הביתה עם חיוך גדול.
הכנס הסתיים, יחי הצחוק!

משתתפים:
עופר חזון, מנחה המופע וסטנדאפיסט פורטל סטנדאפיסט
שגיב פרידמן, במופע סטנדאפ קורע ושנון
אמיר הורביץ; במופע מיוחד שמעלה את מצב הרוח לאוויר

15:30
סיום הוועידה ופיזור
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10