העברת המיקוד מ"אושר" ל"רווחה"

חדשנות בעולמות הרווחה והאושר הארגוני image

רווחה, אושר, חוויה

התקדמות הטכנולוגיה, התמקדות בבריאות הנפש ובאיזון בין עבודה לחיים משנים מהותית את חווית העובד. חברות משתמשות בבינה מלאכותית, במודלים גמישים של עבודה ויוזמות רווחה ממוקדות כדי ליצור תרבויות עבודה תומכות, כוללות ומעצימות יותר, המכוונות סביב צרכים אנושיים במקום רק פרודוקטיביות.

בשנים הקרובות, העולם הארגוני צפוי לעבור שינויים טרנספורמטיביים באופן הגישה לחוויות העובדים ולרווחת הארגון. השילוב של טכנולוגיה, במיוחד בינה מלאכותית ולמידת מכונה, יחוללו מהפכה בחוויות העובד. תוכניות למידה מותאמות אישית, המלצות בריאות מונעות AI, וסביבות שיתוף פעולה וירטואליות יהפכו לדבר שבשגרה, וישפרו הן את תהליכי ההטמעה והן את תהליכי פיתוח הקריירה.

כנס רווחה וחווית עובד, של וועידת ישראל למשאבי אנוש, יציג בעזרת מומחים ואנשי מקצוע מובילים, אסטרטגיות מעשיות, מגובים במחקרים מלאי תובנות ומחקרי מקרה מהחיים האמיתיים, וישרטט ביחד עם המשתתפים איך ניתן להפוך את הארגון למרחב מטפח המהדהד בשמחה, פרודוקטיביות ומטרה משותפת. הכנס יחשוף את הערך האמיתי של השקעה בחוויית עובד!

בואו לקבל תובנות, כלים והמלצות להצלחה בניהול רווחה, אושר ארגוני וחוויית עובד.

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומיועדת למוזמנים בלבד!

הכנס ייערך ביום ב' - 26/02/2024
מרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב

הקליקו והבטיחו לעצמכם כרטיס Free Pass ללא עלות

בכנס זו כמו בכל הכנסים של המרכז הבינלאומי לכנסים, אין התערבות של נותני חסות בתכנים, אין הרצאות מסחריות או מרצים מטעם, והיא מציעה תוכן מקצועי ובעל ערך גבוה המועבר על ידי מיטב המומחים והמרצים מעוררי ההשראה בתחום!

 


בעקבות מלחמת "חרבות הברזל" והשלכותיה, צופים כי תהיה התמקדות מוגברת בבריאות הנפש ובאינטליגנציה הרגשית במקום העבודה. ארגונים ישלבו באופן פעיל משאבים לתמיכה בבריאות הנפש, תוך ניצול אינטליגנציה רגשית כדי לטפח סביבות עבודה אמפטיות ומכילות. שינוי זה צפוי לשפר את הדינמיקה של הצוות ולהפחית את הלחץ באופן משמעותי.

בואו לכנס ותגלו איך להפוך את סביבת העבודה ליעילה, אנושית ומספקת יותר. בואו לשמוע על הטרנדים האחרונים ברשת הסבוכה והמרתקת של רווחה ארגונית, אושר ארגוני וחוויית עובדים!

הכנס ללא עלות אולם הוא מחייב רישום מראש ומוגבל במספר המשתתפים ו

הקליקו והירשמו עכשיו.

תוכנית וסדר יום
סגל המרצים

כנס אושר ארגוני וחווית עובד, הינו חלק מוועידת ישראל למשאבי אנוש HR2024, הכוללת 5 מסלולי תוכן מרכזיים וכן ביקור בתערוכה ססגונית ומרתקת להצעות ולרעיונות לפיתוח אושר ארגוני ובכלל זה שירותים ומפגשים עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש.

הוועידה מורכבת מחמישה מסלולי תוכן:
המשתתפים יוכלו לשלב בין המסלולים וההרצאות בהתאם לתחומי התעניינותם ולהשתתף בכל האירועים במתחם.
בנוסף האירוע מהווה חממת נטוורקינג ואתם מוזמנים ליצור שיתופי פעולה, להחליף רעיונות וליצור קשרים בעלי ערך עם מנהלים/ות מארגונים אחרים בתעשייה. אינטראקציות אלו מובילות לרוב להזדמנויות ליצירת מערכות יחסים מקצועיות ארוכות טווח.

קהל יעד:
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי מיתוג וגיוס, HRBP, מנהלי רווחה וחווית עובד, מנהלי אושר ארגוני, מנהלים ארגוניים, מנהלי הדרכה וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא חלק משגרת עבודתו.

וועידת ישראל למשאבי אנוש היא אירוע של יום אחד הכולל גם חיבור עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים מובילים ממגוון תחומים.