העברת המיקוד מ"אושר" ל"רווחה"

חדשנות בעולמות הרווחה והאושר הארגוני image

מעבר לאושר: טיפוח רווחה ומטרה בעולם העבודה החדש

ניהול רווחה וחווית עובד, איזון בין עבודה לחיים אישיים, ואושר ארגוני, מתחדדים על רקע השינויים הטכנולוגיים, הדרישות החדשות של העבודה ההיברידית, והאתגרים שמציבה עבודה בזמן מלחמה. ארגונים נדרשים לטפח סביבות עבודה אמפתיות ומכילות כדי להתמודד עם הלחץ והמתח הנפשי הנובע ממצבי חירום ואי וודאות ביטחונית.

וועידת ישראל למשאבי אנוש, המהווה פלטפורמה לידע ולחדשנות בתחום ה-HR, תעלה השנה על במת הדיונים את הצורך המוגבר בתמיכה בבריאות הנפש ובפיתוח אינטליגנציה רגשית במקום העבודה. מסלול רווחה וחווית עובד יתמקד בצרכים החדשים וביתרונות המעשיים של ניהול רווחה וחוויית עובד נכונה.


הכנס ייערך ביום ד' - 24/07/2024
במרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב


הכנס יספק למשתתפים הזדמנות למפגשי נטוורקינג וביקור חוויתי בתערוכת הספקים לרווחה ואושר ארגוני.השתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומיועדת למוזמנים בלבד. 

ועוד פרט חשוב ומשמעותי: הכנס נטול חסויות או מרצים מטעם והוא מציע מקצועיות נטו!

תוכנית וסדר יום
סגל המרצים


המשתתפים ייהנו מאירוח של כיבוד בוקר עשיר, כיבוד צהרים ומופע סיום.





רווחה וחוויית עובד של וועידת ישראל למשאבי אנוש HR2024 יחקור את הרשת המורכבת של רווחה ארגונית, אושר וחוויית עובד. מומחים ונציגים מטעם חברות מובילות ישתפו אסטרטגיות מעשיות, הנתמכות במחקרים מעמיקים ומקרי מבחן אמיתיים, ותתווה יחד עם המשתתפים כיצד הארגון יכול להפוך למקום מטפח שמשדר שמחה, פרודוקטיביות ומטרה משותפת תוך בנייה של סביבות עבודה מכילות.

"הכוח של חברה טמון בשביעות הרצון וברווחת עובדיה."
וועידת ישראל למשאבי אנוש, המהווה פלטפורמה לידע ולחדשנות ב HR, תעלה השנה על במת הדיונים את הצורך המוגבר בתמיכה בבריאות הנפש ובפיתוח אינטליגנציה רגשית במקום העבודה. מסלול רווחה וחווית עובד יתמקד בצרכים החדשים וביתרונות המעשיים של ניהול רווחה וחוויית עובד נכונה.

הכנס יכלול ביקור בתערוכת ספקים ענקית וססגונית המציעה חיבור עם ספקים ונציגים מתעשיית משאבי אנוש, הזדמנות מצוינת לגילוי דרכים חדשות לעשות עסקים וליצירת קשרים משמעותיים.

הרשמו כעת והצטרפו לחוויה מקצועית, מעשירה ומחכימה המקדמת דיאלוג ושיתוף ידע במשאבי האנוש. היו חלק מהמהפכה ב HR ותהנו בנוסף גם ממפגשי נטוורקינג, מופע בידור ותערוכת ספקים תוססת ומעשירה.

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומיועדת למוזמנים בלבד!

הקליקו והבטיחו לעצמכם כרטיס Free Pass

בכנס זו כמו בכל הכנסים של המרכז הבינלאומי לכנסים, אין התערבות של נותני חסות בתכנים, אין הרצאות מסחריות או מרצים מטעם, והיא מציעה תוכן מקצועי ובעל ערך גבוה המועבר על ידי מיטב המומחים והמרצים מעוררי ההשראה בתחום!

 


כנס אושר ארגוני וחווית עובד, הינו חלק מוועידת ישראל למשאבי אנוש HR2024, הכוללת 5 מסלולי תוכן מרכזיים וכן ביקור בתערוכה ססגונית ומרתקת להצעות ולרעיונות לפיתוח אושר ארגוני ובכלל זה שירותים ומפגשים עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש.

הוועידה מורכבת מחמישה מסלולי תוכן:
המשתתפים יוכלו לשלב בין המסלולים וההרצאות בהתאם לתחומי התעניינותם ולהשתתף בכל האירועים במתחם.
בנוסף האירוע מהווה חממת נטוורקינג ואתם מוזמנים ליצור שיתופי פעולה, להחליף רעיונות וליצור קשרים בעלי ערך עם מנהלים/ות מארגונים אחרים בתעשייה. אינטראקציות אלו מובילות לרוב להזדמנויות ליצירת מערכות יחסים מקצועיות ארוכות טווח.

קהל יעד:
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי מיתוג וגיוס, HRBP, מנהלי רווחה וחווית עובד, מנהלי אושר ארגוני, מנהלים ארגוניים, מנהלי הדרכה וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא חלק משגרת עבודתו.

וועידת ישראל למשאבי אנוש היא אירוע של יום אחד הכולל גם חיבור עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים מובילים ממגוון תחומים.